assalamualaikum

Sunday, March 23, 2014

Serabut Serabai


Bismillahirrahmanirrahim
-dengan nama Allah yang Maha Pemurah dan Maha Pengasih-

~teh ais teh ais~

Wuaarrgghhh!!!! (menguap) mengantuknya... mengidamnya nak minum teh ais...sabar yer qilah, esok esok...insyaAllah kalau masih Allah panjangkan umur awak kita minum teh ais kay... huhu

Sebulan dua bulan lepas aku ada apply pinjaman mara untuk further study obersea gitu...masa pes pes apply memang semangat gitu pastu masa searching2 segala unibersiti terus down....amboi requirement....mantop habaq hang... bulat mata besar mcm kapal selam xleh selam gitu... =,=

memang terus malas la nak wat, sekali dapat pulak mara ajak wat test psychometric ngan interbiu...halamak... aku pun kembali ragu2 garu2 kepala dan bahu...huhu amcam ni... pastu terus kalut nak apply u sana sini tp sofar aku apply dua ja...yg lain demand lebih sgt...malas aku nak karang essay kat depa...aku amik u yg xdemand sudah...ceh!!

tapi sekali lagi aku ragu2 garu2 kepala dan bahu sebab 

-aku ni study utk degree pun terhangguk-hangguk boleh ke aku nak wat master? obersea pulak tu!! (ni in case kalau aku berjaya dengan jayanya la)

argh!!! stressshhhh.... ni interbiu pun belum, tawaran apakan pula dah nak stress lebih2...aku pang satgi baru tau... yg playlist nyanyi lagu dafi ni pahal pulak...next2 ok lagu aizat pulak...moga nana jgn  jeyes... sedap pulak lagu dia fikirlah ni...wah wah nak kurus mcm dia jugak la...

ok back to the topic... 

so insyaAllah khamis MINGGU NI aku ada interbiu mara...woi!!! nerbes ya amat!!! aku dlu pernah interbiu skali ja, lepas spm sbb konon nak wat part time kat celcom, skali ada interbiu mcm nak jadi manager...cis!! ni suma abg ipaq aku punya pasal la, saja nak pekena aku la tu... dah tu dia ckp dia nak permanent punya pekerja pulak (full time)... sabar je la... last2 aku jadi pengasuh anak sedara aku, abis cita... huhu

aku x pasan yg mara suh bawa surat pengesahan final year utm, dah tadi baru gedik nak wat... skali kat borang ckp minta 3 hari sebelum...hari ni dah ahad, selasa malam aku dah naik bus balik sp (tata johor)... aku harap sempat la dapat...alahai...apakah ini pertanda aku xyah gi interbiu....tapi aku dah canang2 kat mak aku, pastu mak aku dah canang2 kat bapak aku...depa suh aku pi...padan muka aku!! huhuhu T_T

-May Allah Bless Us All-






No comments:

Post a Comment