assalamualaikum

Sunday, January 17, 2016

Asslamualaikum 2016 tahun masihi

Bismillahirrahmanirrahim

wow!!! woww!!! wowww!!! sat ja dah 2016... post utk 2015 tiga...wow!!! busynya ai... pasni kena rajin menusli balik la...opsi!!! menaip.. ok fine benci rasa mcm gedik pulak an duk opsi opsi... (muntah)

So conclusion 2015 aku :

-masih harta xbanyak
-xbeli umah lagi

-ofcoz badan xkurus lagi but makin menaik ada la

-muka berjerawat pulakkkkk, mgkin stress kerja barangkali

-saving haram xda

-masih single not yet album lagi... target pun xda sbb malas dah nak feeling2 kat mana2 laki, perabis masa aku.

-keimanan yg makin going down (this one really awlful ok!)

So everything is so bad right, its like nothing going right because they all want to go left so what should i do? otoke hosso? shenme? uwe yo?nandekure?

but still im being grateful for still having my family in complete set, alhamdulillah and hopefully in years and yearssss after they are still with me insyaAllah or please let me go first before my family if im still unmarried because im not a strong lone ranger . T_T i need my family... huuuhuuu

Oh ya, bonus and increment ni opis aku xgitau2 lagi. aku dah gusar dah, 2016 org ckp kos makin meninggi... aku harap sgt leh bertambah gaji...dlu nak jadi cikgu kak aku xbagi padahai depa increment straight tiap2 tahun 200 cmtu...subhanallah...aqilah jangan pertikai rezeki Allah, aku basksmash hang satgi naya ja... sabar2....fuh!

ok nak sambung kemas barang semak baq hang!!!

nak kogsi gambar 2015 and lil bit of early 2016 skit la....layanss zasssssssssss







No comments:

Post a Comment