assalamualaikum

Sunday, September 22, 2013

aku rindu

Bismillahirrahmanirrahim
-dengan nama Allah yang Maha Pemurah dan Maha Pengasih-


aku rindu.....


dah hampir masuk 2 minggu aku tinggalkan bumi ilmenau, tapi asyik teringat ja kat tempat tu.kebarangkalian 3 bulan itu sudah cukup lama untuk membuat bonding yang kuat dengan tempat itu. hurm. tapi sekarang aku kena berpijak dibumi yang nyata, jauh dari khayalan lamunan. cukuplah mimpi untuk membawa aku kembali ke sana buat masa ini. kalau aku banyak duit, confirm aku pergi balik tempat tu macam ulang alik melaka-johor tapi apakan daya, duit der...duit...

baru sedar dah berhabuk lama aku tak tulis kat sini, haha busy kemain. skang ni pun tgh busy gak, busy printing. mentang2 la print dah kembali ok, kemain aku print macam2. hahaha ni nasib baik xprint satu album gambar2 kat ilmenau. huhu

ngantuk dan malas tulis, so papai... assalamualaikum. :P

MABUA

No comments:

Post a Comment