assalamualaikum

Tuesday, October 8, 2013

fyp

Bismillahirrahmanirrahim
-dengan nama Allah yang Maha Pemurah dan Maha Pengasih-

Sekarang ni dah masuk 8 oktober bersamaan 3 zulhijjah.. Alhamdulillah masih mampu meneruskan kehidupan tanpa kecacatan yang boleh menganggu aktiviti seharian.

Sekarang ni rasa nya semua coursemate tengah stress ngan fyp diorang kot. Aku? haha malas nak fikir rasanya. Masa minta tajuk dan SV tu aku xtahu pun yg SV aku tu timbalan dekan yg akan busy memanjang. Semangat ja aku filter abis SV2 yg aku rasa xleh ngam dan akan busy memanjang, alih2 terlepas juga yang ni. Tapi nak wat camna kan, kita merancang sehebat mana pun Allah jua yang menentukan. So far ni aku ok je ngan Sv aku, walopun dia agak busy tp aku chill jer. Lagi dia busy lagi aku suka, xyah nak meeting sgt. haha Tapi satu je la, aku kena berdiri sendiri la nampaknya dan terpaksa lah tebal muka utk refer kat senior2 yg sama bidang ngan tajuk fyp aku ni. hurm...

2 hari lg nak test DSP, haha dan aku relax menaip sbb tiba2 baru tringat aku ada blog...haha sweet x? dlu rajin la menaip, skang ni...entah lah, ikut mood la... lg pun xda apa sgt nak cita...baik aku simpan saja... malas dah nak luah2 last2 skali bukan ada perubahan sgt pun...hurm... kalau jangka hayat aku singkat, agak2 probability nak masuk syurga dengan cepat tu tinggi x? Tu pun kalau aku pergi dengan membawa identiti seorang muslim... kita xtahu apa yg future hold... ada org nmpk alim, tp xsemestinya dimasa hadapan dia masih alim, dan ada org nampak huha sana huha sini, tp xsemestinya kelak di masa depan dia masih berhuha lagi... aku harap walaupun dengan secebis iman yg sebesar zahrah aku mampu memancing rahmat ilahi... kerana dengan rahmatnya la kita dapat merasai kemanisan syurga di sana.  apa yg perlu ialah berusaha lagi walaupun sekarang ni sampan keimanan yang aku naiki terlalu byk lubang2 yg perlu ditampal sebelum aku tenggelam di lautan duniawi...


No comments:

Post a Comment