assalamualaikum

Saturday, November 12, 2011

ia kabur

Bismillahirahmanirahim...

hari ni bulan sedikir kabur dipandangan...mungkin kerana tadi hujan dari zohor sampai magrib kot? berkaitan ker? sebab tu la bulan itu kabur...supaya manusia dapat memikirkan sebab2 nya, bukan senang2 je cakap ini kejadian Allah....memang ini kejadian Allah, tapi Allah ada menyimpan rahsia dalam setiap kejadianNya supaya manusia dapat memikirkan dan bersyukur dengan kejadianNya....

begitu jualah kehidupan kita.... setiap yang berlaku pada kita, jangan menyerah dan berkata " Dah ditentukan Allah aku gagal utk ini" tetapi  "Aku yakin ada hikmah disebalik kegagalanku, dan aku tahu Allah mahu aku terus berusaha...berusaha demiNya....berusaha untukNya...aku yakin aku akan berjaya....!!!"

hidup ini indah, jika kita katakan hidup ini sedih, bermakna belum cukup keyakinan kita padaNya...

pesanan pada diri yang sering kecewa....i know i can, i know i can, i know i can

~hari yang sedih, dan sedih ini yang akan menguatkan aku~

M.A.F.A
wassalam

No comments:

Post a Comment