assalamualaikum

Wednesday, February 19, 2014

saja nak ngelat keja...mari berceloteh

Bismillahirrahmanirrahim
-dengan nama Allah yang Maha Pemurah dan Maha Penyanyang-

~얼마나 얼마나 더 너를 ~

how much...how much do i...

Aku xtau la apa nak cakap, tapi lately ni bila aku mimpi ja malam hari tu, insyaAllah esoknya mesti akan ada la perkara yang berkaitan ngan mimpi aku...ala2 dejavu la bak kata nana...hurm...aku mula2 wat dek je, tp bila kena td senyap je la... seyesly dah lama aku xda feeling2 kat mamat  ni, ntah2 bleh plak dia ada dlm mimpi aku mlm semalam, xckup ngan tu esoknya ada pulak yg menyebut2 nama dia siap duk ngenyih2 kambing nak ngejek aku la tu... alahai, aku dah xda feeling meeling la, once aku tau mamat tu suami org xde nyer aku aku nak suka kat dia... sbb aku pun xmau org duk suka kat suami aku, so better prevent than cure la konsep aku skang ni... aku harap aku mimpi dapat keta audi la malam ni, mana nak tau esok2 menang cabutan betuah keta audi sebuah, lega aku...hahahaha

tadi kwn aku ajak aku n frenz teman gi tgk adik dia fly oversea nak balik u...pergh, best kot blaja oversea, walaupun sabah sarawak yet still oversea tu!! xde nyer org nak kayuh sampan smpai sabah sarawak tu ha, nak xnak airplane jugak la jawabnya...hoho... 

pastu kitowang lepak2 jusco  jap...amboi sakan aku shopping, pasni dah kena jimat cermat balik...skang ni barang harga mahai la.... duit kuar kemain banyak barangnya alahai ciput je pun...T_T nasib nasib...

dah ni skang tengan sakit kaki lenguh2 sbb tadi jalan x ingat dunia...padan muka aku... esok pulak nak kena masuk lab, keja duk sangkut2...berusaha!!!

tadi sempat singgah beli pure cocoa + pudding kat chatime... lama kot ngidam chatime

ni spek mata baru beli, designed to be used when u r using pc because it has lens that can filter blue ray which is quite bad for prolong exposure... (is it?) :P

May Allah Bless Us All,,,, peace yaw... assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment